1394/5/20
سمینار تخصصی و کاربردی "مدیریت سرنوشت فرزندان نسل فناوری اطلاعات" با مشارکت شرکت اروپایی Holos

با توجه به اهداف و راهبردهای دپارتمان مهارت های دانش آموزی مجتمع فنی تهران نمایندگی استان البرز، برگزاری سمینارها و همایشهای تخصصی در این حوزه، از اهمیت فراوانی برخوردار است. در این راستا برای اولین بار، سمینار تخصصی و کاربردی "مدیریت سرنوشت فرزندان نسل فناوری اطلاعات" با مشارکت شرکت اروپایی Holos توسط این دپارتمان برگزار می گردد.

این سمینار که با هدف برقراری ارتباط موثر با فرزندان امروز و مدیریت استفاده بهینه از فناوری های جدید در راستای شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان برگزار می گردد، می تواند فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر مدیران، والدین و معلمان با فواید و معایب فناوری های نوین و مدیریت آن ها باشد."دکتر پدرو" از شرکت بین المللی holos، که سابقه عضویت در هیات علمی دپارتمان مهندسی برق دانشگاه LISBON، پژوهشگر ارشد اتحادیه اروپا و آژانس فضایی اروپا و چاپ بیش از 50 عنوان مقاله در ژورنالها و کنفرانسهای بین المللی را در کارنامه خود دارد سخنران اصلی این سمینار کاربردی و تخصصی می باشد.

لازم به ذکر است، این سمینار 26 مردادماه سال جاری از ساعت 15 الی 18در مجتمع فنی تهران (شعبه مرکز) برگزار می گردد. ضمنا با توجه به محدودیت در ثبت نام، علاقه مندان برای رزرو و اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32209102 داخلی 137و 138 تماس حاصل فرمایند.جهت رفاه حال شرکت کنندگان در این سمینار سرویس ایاب و ذهاب رایگان به محل سمینار فراهم گردیده است.همچنین جهت ثبت نام در این سمینار می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام

بازگشت